Translate

16 Nisan 2014 Çarşamba

Tavsiye Melekliğinden Gurme Melekliğine Terfi :)

Tavsiye kanalı'na üye olalı bayağı oldu. Üye olduğumdan bu yana hiç kampanya olmamıştı. Geçen gün bana gelen mail sonucu CHEFika Meleklere Lezzetin Yeni Sırrını Açıklıyor
kampanyasına katıldım ve bugün ilk hediyelerim geldi.

Tavsiye Melekleri bu kampanyada Gurme Meleklere dönüşüyor. 



Kutunun içerisinden;

2 adet Teremyağ Gurme Kaymaklı hediye kuponu
Teremyağ Gurme Kaymaklı örnek kutu ( içi boş :D )
Tarif kartları
Kalemli magnet 
3 adet tarif defteri
Tavsiye meleği buzdolabı magneti
Ve bir de kampanyayı özetleyen bir kağıt çıkıyor.

Teremyağ Gurme Kaymaklı ile tarifleri yapmak için sabırsızlanıyorum.
Teşekkürler Tavsiye kanalı ve Ülker :)

Siz de buraya tıklayarak Tavsiye Meleği olup bu kampanyalara katılabilirsiniz.


4 yorum:

  1. Dün sana , bugün bana geldi çok mutluyuz canım arkadaşım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıra da tarifleri uygulamak var. Çok eğlenceli bir kampanya iyi ki katılmışız aşkım :)

      Sil
  2. Merhaba
    Yazı başlığınız ilgimi çekince tavsiye kanalından haberdar oldum..Bilgilendirdiğiniz için blogumda ve ayrıca burdan da teşekkür ederim.
    Paylaşımlarınızın duraksamadan devamını dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Size yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.