Translate

2 Nisan 2014 Çarşamba

Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan İle Saçlarınız 1 Dakikada Canlanır.

Bazen acilen bir yere gitmeniz gerekir ve de saçlarınız kirlidir,yıkamaya vaktiniz yoktur. Ya da yıkamaya üşenirsiniz, çok yorgunsunuzdur. 
İşte Elidor buna bir çare bulmuş ve böyle durumlar için kuru şampuan çıkarmış.
Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan ile saçlarınız sadece 1 dakika içinde suya ihtiyaç duymadan banyodan çıkmış gibi bir hal alıyor.

Nasıl mı?
Öncelikle kirli saçlarınızı parça parça ayırın ve kuru şampuanı 20-30 cm uzaklıktan saç diplerinize uygulayın.
Saç köklerine masaj yaparak kuru şampuanı yedirin ve 1 dakika bekleyin.
Ardından tarayın ve istediğiniz şekli verin.

Evet kuru şampuanın uygulaması işte bu kadar basit.

Kurtarıcım Elidor kuru şampuanla sadece 1 dakikada kirli saçlarım banyodan çıkmış gibi bir hal alıyor.


Elidor Canlandırıcı Kuru şampuan yağı anında emerek, saçlarınızı ilk günkü gibi canlı,hareketli ve güzel görünüme kavuşturur.

Fiyatı ise 12,90 TL.
Eğer Gratis'ten alacaksanız ücretsiz Gratis kartınızı istemeyi unutmayın.



Canlandırıcı Kuru şampuanın nasıl uygulandığını daha iyi anlamak için videoyu izleyebilirsiniz. 

Hoşçakalın...


19 yorum:

  1. Ben Toni&guy kuru şampuanini kullanıyorum. O da güzel. Bir de elidoruda denemek lazım. Merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım denemelisin. Ben de Toni&guy'ı merak ettim. Onu deneyeyim ben de :)

      Sil
  2. Bende pembe siseyi kullandim cok iyi etkilide zor zamanlarimizda yanimizida :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tatlım. Elidor imdadımıza yetişmiş.

      Sil
  3. bende bu şampuanı kullanıyorum, ikinci gününde hafif yağlanan saçlarıma iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de saçlarım çok kısa sürede yağlanıyor. Artık ben de 2. günümde bu kuru şampuan sayesinde saçımı yıkadığım ilk günkü gibi saçlara kavuşuyorum.

      Sil
  4. Henüz kullanmadım ama gerçekten herkesin elinin altında bulunması gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de en yakın zamanda alıp zor günler için kenarda beklet derim ;)

      Sil
  5. Hımm denemek lazım gerçekten etkili sanırım. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Madem bu kadar beğenilmiş alınmalı!;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın canım, kurtarıcı adeta .

      Sil
  7. biraz saçma bir soru olacak ama ben yanlışlıkla boyalı saçlar için olanını almışım saçımda boya yok bir sorun olmaz dimi ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir sorun olacağını sanmıyorum. Kullanabilirsiniz :))

      Sil
  8. Beğenmenize sevindim teşekkürler, hemen katılıyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Her gun yaglanan saclarim icin eldior kuru şampuani kullanmak istiyorum ama diger sayfalrdaki yorumlarda geneli olumsuz su anda gerçekten tereddüt ediyorum sizce nasil bir ürun

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.