Translate

31 Aralık 2015 Perşembe

Elin Oğlu Programı'nda Seyirci Olmak İster misiniz?

Atv'deki Elin Oğlu programını biliyorsunuzdur.
Peki bu eğlenceli programa seyirci olarak katılmak istemez misiniz?


16-35 yaş arası gelmek isteyen bay ve bayanlar
for.beautyy@gmail.com adresine mail atarak yerinizi ayırtabilirsiniz.

Kontenjanımız sınırlıdır.

Stüdyo İkitelli'de.
Ücretsiz servislerimiz mevcut. Detayları gelmek isteyenlerle konuşuruz.

Program devam ettiği müddetçe seyirci olarak gelebilirsiniz.
7/24 bana mail adresimden ulaşabilirsiniz. 

Hoşçakalın!
(Dipnot; seyirci koordinatörlüğüne başladım. )

17 yorum:

  1. komik bir program :) merhaba bloğunuzu takibe aldım vaktiniz olursa sayfama beklerim ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/) ziyaretinizden mutlu olacağım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok eğlenceli bir program. Hemen ziyaret ediyorum :)

      Sil
  2. ne ara aralık ayına geldik ben ona takıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Postumun uzun bir süre hep en üstte durması için tarihi 31 Aralık 2015'e ayarladım. Takılacak bir konu değil!..

      Sil
  3. Merhaba bugunku cekime katilmak istiyoruz, kartaldayiz ve 2 kisiyiz. Nasil gelebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. for.beautyy@gmail.com adresine mail atmanız gerek. Detayları konuşalım oradan :)

      Sil
  4. Biz sınıf ve öğretmenimizle gelmek istiyoruz nasıl yapacağız ve size nereden ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, for.beautyy@gmail.com adresine mail atın detayları konuşalım :)

      Sil
  5. Acaba 15 yaşındaki ler katılabilirmi

    YanıtlaSil
  6. hala devam ediyor mu bu u etkinliğiniz ?

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Acaba 14 uasindakileri aliryormusuniz?

    YanıtlaSil
  10. 38 ysindayim katila bilirmiyim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben mail attim ama maesef geri donulmedi :(

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.