Translate

31 Mart 2014 Pazartesi

Size Güzel Bakan Kart : GRATİS

Bugün Gratis'e öyle bir uğrayayım dedim ve hiç aklımda olmayan bir şeyi aldım. Ne olduğunu bir sonraki postumda göreceksiniz. Gratis'ten boş çıkmak mümkün değil..

Tam çıkacakken aklıma Gratis'in kart çıkardığı geldi ve kasadaki görevliden istedim. Bir form verdi ve hemencecik doldurdum. Borcum ne kadar dediğimde ise ücretsiz olduğunu söyledi.


Gratis kartı, kartlarımın arasında yerini aldı bile.


Bakalım Gratis Kart'ın bize sundukları nelermiş?


İndirimler, her alışverişte puanlar, hediyeler, bize özel fırsatlar ve sürprizler bizi bekliyor anlaşılan.

Gratis'e uğradığınızda sakın Gratis Kartı istemeyi unutmayın ;)

Hoşçakalın..

40 yorum:

  1. Gratisin bize yaptigi guzellik bence bu kart hem ucretsiz hemde puanlarimiz birikecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de indirimler, sürprizler olacakmış. Gratis'i seviyorum. Ama seni daha çok :*

      Sil
  2. Biz bittik paralar alınacaklar bitti be canım :D gratis bunu İlk başta akıl etseydi daha iyi olurdu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah haklısın ama ne demişler '' Geç olsun, güç olmasın'' :D
      Geç de olsa düşünmüşler yine de.

      Sil
  3. Bizde aldik gratis kart gule gule kullan, bol bol indirimler ve puanlar kullanman dilegiyle:)) takipteyiz, seni de bekleriz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Yaş sınırı varmı almak için? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş sınırlaması yok. Herkes bu karta ücretsiz bir şekilde sahip olabilir. Sevgiler :)

      Sil
    2. Cok tesekkur ederim (:

      Sil
    3. Gayet güzel bisey yaş sınırı yok para kaygısı yok ama puanlar nasıl kazanılacak ve napmak gerek

      Sil
  5. Arkadaşlar ben Gratis kartımı 2 ay önce aldım düzenli kullanıyorum ama forum yapılandırılmamış diyor ve ıcınde puan birikmiyor bilen biri yardımcı olabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur hanım bu sorunu Gratis'e bildirmelisiniz. Onlar size yardımcı olacaktır. Benim bu konuda maalesef ki yapabileceğim bir şey yok.

      Sil
  6. Cnm bu kartın aylık ücreti var mı

    YanıtlaSil
  7. Yaş sınırlamasıvar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş sınırlaması yok. Siz de sahip olabilirsiniz :)

      Sil
  8. Karta para yuklememiz mi gerekiyor yoksa sadece karti gostermis mi oluyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, karta para yüklemeniz gerekmiyor, zaten yüklenemez de. Bu kartla yaptığınız alışverişlerinizde puan yani para birikiyor sonra da harcayabilirsiniz :)

      Sil
    2. Yani kartı gösterip nakit veriyoruz ve nakitin belli bi kısmı puan olarak karta mı gidiyor ?

      Sil
  9. mrb ben gratis ürünleri ilgili bir bilgi almak iştiyorum gratis tek bayan ürünleri mi var yoksa erkek farfüm vb gibi ürünler var mı ben kendime gratis kartı çıkartmak istiyorum ama tek bayan ürünleri varsa boşa çıkartmıyım bunun ilgili bilgisi olan biri bana yardım edebilir mi Farfüm yada Traş köpüğü Traş bıçağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek ürünleri de mevcut bildiğım kadarıyla siz yne de bir bakın ona göre çıkarın derim.

      Sil
  10. Mrb ben formu merak ediyorum nasıl bir form hangi bilgilerimizi veriyoruz uzunmu kısa bir form mu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,ince uzun bir formdu. Çok fazla bilgi istemiyorlar zaten. Ad soyad, doğum tarihi, cep numarası falandı sadece :)

      Sil
  11. merhaba, ben gratis kartımı yaklaşık 3 ay önce aldım. bugün aktive etmeye çalıştım ama kendi sitesinde nerden yapmam gerektiğini anlamadım. telefonuma aktive kodu gelmişti. ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://gratiskart.gratis.com/Default.aspx bu linke gidebilirsin :)

      Sil
  12. gratis kart numarası nerde yazıyor acil lütfen söyler misiniz ?

    YanıtlaSil
  13. gratis kart numarası nerde yazıyor acil lütfen söyler misiniz ?

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Gratis kart almak için kredi kartı gereki mi

    YanıtlaSil
  16. Ya ben gratis kartı çıkarttırdım ama numarasını kendi üzerime değilde annemin numarasının üzerine yaptırdım bi sorun olurmu acaba?

    YanıtlaSil
  17. Gratis kart aldım sanırsam numarayı yanlış girmişler o yüzden giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  18. Gratis kartını bu gün aldım ama şifrem sms olarak gelmedi nasıl alabilirim birde gratis kart numarası tam olarak neresinde kartın

    YanıtlaSil
  19. Gratis kartını bu gün aldım ama şifrem sms olarak gelmedi nasıl alabilirim birde gratis kart numarası tam olarak neresinde kartın

    YanıtlaSil
  20. Internetten nasıl gratis kartı sahibi olabilirim?

    YanıtlaSil
  21. Bir sey sorabilirmiyim gratis kartinı kac yasindakiler alabilirler birde formda neler soruyor cevap verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  22. Formda nasıl şeyler yazıo ne gerekli yani nasıl bilgiler istiyorlar?

    YanıtlaSil
  23. Form doldurmak istiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  24. Gratis kart nedir merak ediyorsanız tıklayın: gratis kart nedir

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.