Translate

8 Mart 2014 Cumartesi

NİLERA GLİSERİNLİ SABUN - Okyanus kokulu


Öncelikle 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'müz kutlu olsun.
Şimdi gelelim konumuza;

Siyah noktalardan ve sivilcelerden hepimiz muzdaribiz. Hal böyle olunca da çözüm yolları aramaktayız kendimizce.Ben ne denersem deneyeyim bir türlü çare bulamadım ne sivilcelere, ne de siyah noktalara.
Son umudum da bu şeffaf, dikdörtgen şekilli ve okyanus kokulu sabun.
Öncelikle bakalım neler vaat ediyormuş bu sabun bizlere ;
Gliserinli Okyanus esintili bu sabunumuz şeffaf ve dikdörtgen biçiminde olup, sık kullanım için gayet uygundur.
Bu sabun cildinize nem takviyesi yaparak elastikiyet kazandırır ve yenilenmesini sağlar. Cilt gözeneklerini açarak toksinlerin atılmasına ve selülitlerin giderilmesine yardımcı olur. Böylece cilt pürüzsüz bir görünüme kavuşur. Sivilceleri geçirir ve yüz güzelliğinde alternatifi yoktur. Yüz çillerinde de faydası görülmüştür.
 Kokusu konusunda kesinlikle haklı gerçekten de okyanus gibi çok ferah bir kokusu var. 
Şeffaf olmasına da bayıldım.(Ama sabunu çekerken şeffaf olduğu için makine bir türlü algılamadı sabunu.)
Diğer sabunlar gibi yıkadığınızda yüzünüzde gerginlik hissetmiyorsunuz, aksine daha elastiklik kazandırıyor cildinize.
Sivilce ve siyah noktaları henüz gidermedi. Çünkü yeni kullanmaya başladım sayılır. 
Şimdilik sadece yüzümdeki kızarıklıkların hafif bir derecede azaldığını söyleyebilrim.

Tavsiye eder miyim?
Evet.
Bu ürüne bir şans verin derim.

Eczanelerden 18,50 TL'ye siz de bu sabuna sahip olabilirsiniz. 


Siz ne düşünüyorsunuz bu sabun hakkında, daha önce duymuş muydunuz bu sabunu?

19 yorum:

  1. Evet duymuştum bunu, sorunlu ciltlerde çok işe yaramıyormuş sanırım ama kullan senin yorumların nasıl olcak bakalım :) bir de sanki 11-12 tl gibi bir fıyatı vardı diye hatırlıyorum eczaneden eczaneye farkediyo galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki çok çok sorunlu olmadığından işe yarayacağını düşünüyorum. Ben maalesef 18,50 TL'ye aldım :(

      Sil
    2. Yorumlarını bekliyorum o zaman merak ettim sonuçları :)

      Sil
    3. Sabun biter bitmez, yorumlayacağım ;)

      Sil
    4. suat

      Kızlar ben de bugun aldım umarım bi faydası olur yüzüm çok kötü durumda ...ama bi sıkıntı daha var sabun hiç köpürmüyor ya..ç



      Sil
    5. suat

      Kızlar ben de bugun aldım umarım bi faydası olur yüzüm çok kötü durumda ...ama bi sıkıntı daha var sabun hiç köpürmüyor ya..ç



      Sil
  2. Sabunun gorunusu cok hos insallah isine yarar canim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, inşallah canım. Bakalım zaman gösterecek :)

      Sil
  3. Great blog.
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ben bu sabunu 2 yıldır kullanıyorum halada devam ediyorum kullanmaya bu sabunun bana faydası çok oldu sivilcelerim yok oldu ama sabah kullanıp akşam kullanmayı unutursanız cildiniz yağlanır ve sivilce çıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu sabunu bitirdim ve yararları oldu gerçekten de. Ama yeni bir sabuna başladım şimdi onu deneyeceğim :)

      Sil
  5. Ben bu sabunu aksamlari kullaniyorum disari cikip geldikten sonra cild kirlendigi icin siz sabah aksam mi kullaniyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sabah akşam kullanmıştım ve yararlarını gördüm gerçekten. Şimdi farklı bir sabun kullanıyorum :)

      Sil
  6. Bende kullanıyorum ve işe de yarıyor

    YanıtlaSil
  7. benim yüzümde yanma oldu yanık gibi yaptı neden sizce

    YanıtlaSil
  8. benim yüzümde yanma oldu yanık gibi yaptı neden sizce

    YanıtlaSil
  9. Kullanımı sabah akşam bi kere mi kullanıyoruz yoksa daha fazla kullanılsada bi sorun olur mu.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Yaklaşık 2 senedir sadece bu ürünü kullanıyorum yüzümde ve nemlendirici. Cildim sağlıklı
    İki günde bir kullanıyorum normal cilt tipim var. Herkese tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.