Translate

2 Eylül 2014 Salı

Korunmak ya da Bronz olmak, Hangisi?

Nivea Sun Protect&Bronze ile ikisi de...

Benim gibi karar vermekte zorlananlar için bu güneş kremi hem koruyor hem de bronzlaştırıyor. Ve bizi korunmak mı yoksa bronzlaşmak mı diye ikisi arasında tercih yapmak zorunda bırakmıyor.

Yüksek koruma faktörüyle bizi güneşten korurken aynı zamanda bronzlaştıran bu seriyi denemek için sabırsızlanıyorum. Anlaşılan artık yaz ikilemleri ortadan kalkacak.

Teşekkürler NİVEA!



Kutunun içerisinden güneş kremiyle birlikte bir de üzerinde NIVEA yazan kocaman bir deniz topu çıktı. Keşke çekim yaparken onu şişirmek aklıma gelseydi..


Ürün elime iki gün önce ulaştığı için hakkında diyecek pek fazla bir şeyim yok. Çünkü deneme gibi bir fırsatım olmadı, havalar soğumaya başladı. Ama şanını duymayan yoktur bu ürünün.Seneye tatilde yanımda olacağı kesin ;)

Diyeceklerim bu kadar.
Hoşçakalın...

6 yorum:

  1. Tam benlik bir ürün diyebilirim!!!
    Güle güle kullan Canım Arkadaşım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın canım seneye ve teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok güzel bir ürün güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Niveanın bu seri ürünlerinden kullandım memnunun da.bunu da denemek lazım.gerçi bu sene denize parmak ucumu dahi sokamadım ama hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman seneye denemelisin canım benim gibi :)

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.