Translate

24 Eylül 2014 Çarşamba

Güzelligin Bitkisel Formülü : YVES ROCHER


Kesinlikle 'silikon ve paraben' içermeyen bu markayla neden bu kadar geç tanıştım ki diye kendime kızmamak elde değil...

Sonunda gerçekten doğayla iç içe, bitkisel bir marka bulabildim geç de olsa.
Bu yüzden bu son şampuan postum ona göre ;)


Bu markayla nasıl tanıştım?

2 ay önce Yves Rocher tarafından iş görüşmesine çağrıldım. Fakat bu markayı henüz tanımadığım için reddetmiştim. Daha sonra bu markayı detaylı bir şekilde araştırdıktan sonra pişman oldum tabi.

Madem çalışmak nasip olmadı, bari ürünlerini kullanayım diye Beşiktaş şubesine gittim. Oradaki çalışan saçlarıma bakıp bu iki ürünü önerdi ve bu zamana dek kullanıyorum. Çok memnunum. İkinci şişelerini alırken Yves Rocher kartını da almayı unutmadım :) 



Normalde, Onarıcı saç yağı ve saç dökülmesine karşı şampuana toplam 45,80 ödemem gerekirken Yves Rocher kart sayesinde 40 TL ödedim :)

Eğer siz de benim gibi 'gerçekten doğal' bir marka arıyorsanız Yves Rocher'ı deneyin derim.

6 yorum:

  1. Şampuan yorumunu bekliyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım harbiden şampuandan pek bahsetmemişim. Dün aceleyle yazdım da :)

      Öncelikle bu, saç dökülmesine karşı bir şampuan ve saçlarım artık tek tük dökülüyor. İlk şişemi bitirdim. Resimdekiler ikincileri. Çevremdekiler saçlarımdaki değişimi fark etti. Bu yüzden artık gerçekten doğal bir şampuan bulduğum için bir daha şampuanımı değiştirmem ve bu son şampuan postum :) Ve bir de şampuanın kokusunu unutmamak gerek o kadar güzel o kadar çiçeksi bir kokusu var ki sanki bir çiçeği kokluyorsun :) Kesinlikle denemeni öneririm.

      Sil
  2. denenecekler listesine girdi sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamlı listesine gireceğinden de eminim :))

      Sil
  3. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.