Translate

23 Temmuz 2015 Perşembe

Listerine Cool Mint Ağız Bakım Ürünü - Nane Aromalı


Yine yeniden merhaba!
Tekirdağ'a gitmek yaradı galiba art arda postlar yapıyorum. E tabi valize bir sürü ürün doldurursam...

Bugün bahsedeceğim ürünse Listerine Cool Mint Ağız Bakım Ürünü.
Ağız çalkalama suyu da denebilir. 
İlk deneyimim Listerine'den yana oldu. Nane aromalı bu ürünü dişinizi fırçaladıktan sonra 4 tatlı kaşığını bardağa dökmeniz ve 30 saniye boyunca ağızda çalkalayıp tükürmeniz gerekiyor. Üzerinde yazdığı şekilde ilk deneyimimi gerçekleştirdim ve kusuyordum...

Ağzınızı yakmasına da hazır olun. O kadar keskin ki, adeta acı biber yiyormuş gibi hissettim.
Tadıysa iğrenç ötesi bir şey. Belki yanlışlıkla yutmuş olabilirim diye düşünüp ikinci seferde daha dikkatli davrandım hatta burnumu bile kapadım tadını almamak için. Ama sonuç yine aynı. Her kullanışımda midem bulanıyor. Kokusunu duyduğumda bile.
Ben bir türlü sevemedim. Bir daha böyle bir ürün alacağımı da sanmıyorum. Uzak durmanızı öneririm. Böyle bir şey yerine dişlerinizi fırçaladıktan sonra gidin naneli mentos falan yiyin. Zaten iyi bir diş macununuz ve fırçanız varsa böyle şeylere ihtiyacınız kalmıyor. 


Benim tadı iğrenç bu ürün hakkında diyeceklerim bunlardı.
Gratis'in bayram indiriminden 95 ml'lik deneme boyunu 2.90 TL'ye almıştım.
Allahtan fiyatı da uygunmuş. Çünkü çöpe gidecek...


Hoşçakalın!...

4 yorum:

  1. Kullanan herkes kokusundan ve tadından şikayetçi bende babamdan biliyorum :D Bazen bazı ürünler maalesef ki beklentilerin gerisinde kalıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma ya düşündükçe bile midem bulanıyor. Maalesef canım, benden 10 üzerinden 0 aldı ahah

      Sil
  2. Evet ağızı çok yakıyor o doğru ama ben 4 kaşık falan yapmıyorum biraz ağzıma alıp çalkalıyorum dayanabildiğim kadar :D ama ben şikayetçi değilim bu sayede daha fazla etki aldığımı hissediyorum garip şekilde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dayanamıyorum ya, zaten yemeklerde bile az acı konulduysa yiyemiyorum. Tadı da çok kötüydü ve bana gereksiz geldi :D

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.