Translate

14 Temmuz 2015 Salı

DİADERMİNE - GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ



Herkese Günaydın!
Bugün size 50 TL ve üzeri alışverişte Watsons'un uygun bir fiyata verdiği bu göz makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim. Neredeyse 2 ay oldu alalı, Şimdi kampanya devam ediyor mu bilemiyorum...

Üründen bahsedecek olursam, sallayarak kullanılan çift fazlı temizleyicilerden. Kirpikleri koruduğu ve vitamin içerdiği yazıyor ve sözde suya dayanıklı makyajı bile temizlediğini iddia ediyor. Ama bana kalacak olursa değil suya dayanıklı makyajı bir ruju çıkarmada bile başarılı değil. Üstelik kullandıktan sonra yüzümde oluşan o yağlı hissi hiç sevmedim. 


Uzun lafın kısası, benim gibi kampanyalı bulursanız bile almayın uzak durun derim. 
Makyaj temizleme sularının gözünü seveyim. Bunun yerine Bioderma Sensibio H2o'yu almanızı tavsiye ederim.
Ürün hakkındaki yorumlarım bunlardı. 
Bir sonraki postumda görüşmek dileğiyle...

2 yorum:

  1. O yağlı histen ben de nefret edenlerdenim, ama kullanılmayacak derecede rahatsız etmedi beni bu temizleyici. Yine de sıra çok az geliyor buna :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç sevemedim nedense, ıslak mendille çıkarıyorum düşün :D

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.