Translate

14 Temmuz 2015 Salı

Gratis Bayram İndirimi Alışverişim


Günün ikinci postuyla tekrardan herkese merhaba!
Gratis her bayram olduğu gibi bu bayram da bir indirim yaptı ve bu indirimden faydalanmamak olmazdı. Allah'tan indirimler mesaj olarak geliyor. Yoksa kaçırabilirdim bu fırsatı.

Neler aldığıma gelecek olursak sırasıyla;


Merak edip almak istediğim LE PETIT MARSEILLAIS Duş Jeli.
Üşenmeden bütün seriyi teker teker kokladım ve en çok hoşuma giden koku bu oldu. Fazla detaya girmeden fiyatına gelelim. Çünkü postunu yapacağım.
5.50 TL'ye düşmüş.


Henüz denemediğim ve ilk defa deneyeceğim Nivea Powder Touch deodorant.
7.90 TL


Essence'nin Pure Skin Sivilce Karşıtı Sıkıştırılmış Pudrası.
6.50 TL'ye düşmüş.


Listerine Cool Mint Ağız Bakım Ürünü
2.95 TL'ye düşmüş.


Ve her zamanki gibi Maybelline The Colossal Kajal Ekstra Siyah Göz Kalemi.
Bunda indirim yoktu. 
9.90 TL.

Benim Gratis bayram indirimi alışverişim bu şekildeydi.
Hoşçakalın...



8 yorum:

  1. Güle güle kullan marseillas bende alacağım iyi düşmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, 14-19 Temmuz arası yine bir indirim varmış uğramalısınız :)

      Sil
  2. Mükemmel bir şekilde yararlanmışsın indirimden tatlım harika şeyler almışsın favorim pudra ! :))

    YanıtlaSil
  3. la petit duş jelinin limonlusunu bayılarak kullanıyorum ben de..
    takipteyim, sen de bana gelirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok bu kokusunu beğendim ama o da fena değildi. Diğer çeşitlerini de deneyeceğim en yakın zamanda. Teşekkürler, tabi ben de gelirim :)

      Sil
  4. Güzel seçimler yapmışsın bebeğim hepsini güle güle kullan, indirim varsa ben de duş jelini deneyeceğimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bebek, 14-19 Temmuz arası yine bir indirim varmış ya değerlendirebilirsin ;)

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.