Translate

18 Haziran 2014 Çarşamba

VİCHY PURETE THERMALE ARINDIRICI PEELİNG

Evet, uzun bir aradan sonra sonunda bloguma dönebildim. Blogla ayrılığımın sebebi LYS ve daha birçok şey yüzünden bloga vakit ayıramamamdı. Haziran'ın 22'sinde LYS Edebiyat sınavım var ve ben stres atmak amaçlı artık bloguma dönmeye karar verdim. Dualarınızı eksik etmeyin :)

Bu arada bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Bazıları memnun kaldığın bir ürünü neden sürekli kullanmıyorsun diye yorumlar yapıyorlar.
Eğer hep aynı ürünleri kullanırsam ne bana faydası olur o ürünlerin ne de Blog yazabilirim. Blogger'lık bir üründen memnun kalsan dahi o ürünün farklı çeşitlerini de deneyip yorumlamaktır. Misal, ben sürekli şampuan değiştiren biriyim. En uzun süre kullandığım şampuan Bioblas sarmaşık Özlüydü. Onu da saç uzatmak için kullandım ve etkisini kesinlikle gördüm. Demek istediğim evet bir şampuandan memnun kalabilirim ama bu sürekli o şampuanı kullanacağım anlamına gelmiyor. Daha bir çok şampuan ve bir çok ürünü deneyip yorumlayacağım. Blogger olmak bunu gerektirir. Bazıları anlamıştır umarım.

Şimdi gelelim ürünümüze;


Vichy çok başarılı bir marka. Ama gel görün ki bu ürünün de hiç başarılı olamamış.

Benim bir üründe baktığım ilk özellik kokusudur. Özellikle de maskeler de.
Bunun kokusu iğrenç. Kireç gibi bir kokusu var. Zaten yapısı da öyle, sanki yüzüme kireç sürüyor gibi hissettim.Vaat ettiklerini yerine getirse kokusuna katlanırım belki ama bir işe de yaramıyor.
Cildimi inanılmaz derece kuruttu.Bir daha alacağımı sanmıyorum. Bunu bile bitirmeden çöpe attım.


Benim size tavsiyem bu ürünü görür görmez kaçın. 


Zaten maskenin yapısını göstermek için sıktığımda ortaya böyle bir şekil çıktı. İsabet olmuş :D
31 TL gibi bir fiyatı vardı. 
Kesinlikle almayın!

Benim bu iğrenç ürün hakkında diyeceklerim bu kadar. 
Bir sonraki postta görüşürüz :*

3 yorum:

  1. Iyii bir marka ama hakkini veremedikten sonra husrana ugruyor insan.Bilgilendirdigin icin tesekkurler bebek :*

    YanıtlaSil
  2. Tatlım Lys'de başarılar :)))

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.