Translate

5 Haziran 2014 Perşembe

Bu seferki İhtiyaç Alışverişi


Gratis'e bu sefer ihtiyaç alışverişi için gittim. Şampuanım bitmişti. Yeni bir şampuan aldım. 
Bir de eklips'in Diş Fırçası kabını aldım. Eklips markasını çok seviyorum. Hem başarılı hem de uygun fiyatlı.

Ellerimde şampuan ve diş fırçası kabı dolaşırken bir de baktım ki Serenay'ın yeni reklamındaki saç spreyi. Hemde 7,90 TL. Hemen onu da aldım ve kasaya yöneldim. Alışverişmi yaptıktan sonra bana Burger King çeki verdiler. Bu çek ister bir oje alın isterseniz de kocamaaaan bir alışveriş yapın her harikülarde size veriliyormuş. 

Tabi Gratis Kartınızı henüz almadıysanız Gratis kart ve Burger King çekine ücretsiz sahip olabiliyorsunuz.


İhtiyaç alışverişim bunlardı. Siz de Gratis'e gittiğinizde Burger king çekinizi almayı unutmayın.
Öpüldünüz :*

12 yorum:

  1. Jamalın onerdigi herseye bayiliyorrum kendisine de tabii :) gule gule kullan bebek :*

    YanıtlaSil
  2. Sen de güle güle kullan gözəl qız:)) (azerice) :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan canım. Spreyi merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Zaten post yapmayı düşünüyorum. En yakın zamanda blogda.

      Sil
  4. Gratis kartı olanlara niye yokkk :( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çeke sahip olabilmeniz için ya alışveriş yapmanız gerek (gratis kartınız varsa onla) yada gratis karta henüz sahip değilseniz ikisini birden ücretsiz alabiliyorsunuz. Yani gratis kartı olanlara da veriliyor ama alışveriş yapmanız gerek.

      Sil
  5. Canım bende diş fırçası kabını rossmandan alıyorum :)
    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.