Translate

4 Ocak 2014 Cumartesi

3 FARKLI ŞEKİLDE KULLANILABİLEN BIYIKLI BARDAK

Herkese mutlu hafta sonları dilerim! :)

ŞU postumda Yılbaşı'nda bana gelen hediyeleri göstermiştim. Ablama da bir arkadaşından şahane bir hediye geldi. Çok beğendiğim için sizlerle paylaşmak istedim.
Bu Burak Özçivit- Ahmet Kural bıyığını anımsatan bıyıklı bardak 3 farklı şekilde kullanılabiliyor.




1. Kapağı olmadan normal bardak gibi 
2.Kapağındaki emzikten
3. Kapağında bulunan pipet koyma bölümünden pipetinizle kullanılabilinir.

Tabi ben çekim yaparken o an pipet bulunmadığı için bardağın kendisinde bulunan çay kaşığını kullandım çekim için.

Bu da aynı kişinin ablama almış olduğu diğer hediye. Kız gerçekten çok zevkliymiş :)




Nasıl buldunuz ablama gelen hediyeleri?

12 yorum:

  1. Çok farklı bir bardak özellikle' mustache' detayı çok olay :)

    YanıtlaSil
  2. Bardak çok sevimli markası falan yok mu ki :):)

    YanıtlaSil
  3. bardağa bayıldım aşırı tatlıı :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Sanırım bu bir beğenme ifadesi :) Ne mutlu bana (ablama).

      Sil
  5. mustache detayı iyice bünyemize işledi artık :)
    güle güle kullansın ablan bende bardak hastası biri olarak çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustache detayı çok havalı duruyor gerçekten bir tek saati yok bizde inşallah onu da alacağız beğenmene çok sevindim :)

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.