Translate

15 Eylül 2015 Salı

Avon'dan Alışveriş

İyi Geceler!
Avon'dan yapmış olduğum alışverişi paylaşacağım bugün.

Bakalım bu sefer neler almışım;


3D Dolgunlaştırıcı Ruj.
Yeni çıkan bu ruj serisini almamak olmazdı. Dudakları dolgunlaştırdığını iddia ediyor.
Ben Revenge ve İn the Buff renklerini seçtim.
Tanesi 12.95 TL.


Sayfa 6-17 arasından bir ürün alana bu İdeal Flawless Stik
 kapatıcı yada seçeceği başka bir ürün 2.95 TL'ye geliyordu. İki tane kapatıcıyı ekledim sepete ben de.


Fair,Medium ve Dark olmak üzere 3 renk tonu vardı. Ben en açık olan Fair'i sipariş ettim. Yedekledim de denilebilir.


3 adet Bubble Bath Moments Banyo Köpüğü 15.50 TL'di.
Sol baştan Pembe Mmanolya, Beyaz Çay & Yasemin ve Lavanta kokulu olanları aldım. Renkleri ve kokuları çok tatlı.


Bu inci kolye de 5.00 TL'ye düşmüştü.
Almamak olmazdı.


Ve son olarak sayfa 6 ile 17 arasından bir ürün alan herkese bir adet çekiliş kartı veriliyor. Ödüllerde 1 adet FIAT 500 POP STAR, 5 adet İphone 6 Gold, 10 adet İPad 6 Gold ve 100 adet Little Black Dress parfüm hediyesi var. 18 Eylül'e kadar siz de katılabilirsiniz. 
İnşallah araba bana çıkar diyorum ve okuduğunuz için teşekkür ediyorum.


Bir sonraki postta görüşürüz!..


3 yorum:

  1. güle güle kullan tatlımm çok hoş seçimler :) iphone 6 çıkarsa benim hee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, tabi ki ayıpsın :P

      Sil
  2. aa geçen gün sende beğendiğim ruj aklımda bu alıcam inşallah bi ara

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.