Translate

3 Ağustos 2015 Pazartesi

ALIŞVERİŞ - Yves Rocher, Avon, H&M, Migros


Farkettim ki alışveriş postları daha çok seviliyor ve okunuyor. Ben de son zamanlarda yapmış olduğum alışverişi paylaşayım dedim.

Yves Rocher'dan başlayalım bakalım;
Bu markayı çok seviyorum, çünkü bitkisel ve içerisinde kimyasal maddeler bulundurmuyor. 
Sırasıyla neler aldığıma gelecek olursam, sol baştaki 
Akneleri ve Siyah Noktaları Yok Eden, Matlaştırıcı, Kusur Giderici Bakım Kremi.
İndirimsiz fiyatı 32.90 TL.

Jojoba yağlı yıpranmış saçlar için onarıcı şampuan.
19.90 TL.

Siyah noktaları yok eden, gözenekleri derinlemesine arındıran temizleme jeli.
27.90 TL

Bir de akne kızarıklarını hafifleten tonik aldım ama onu çekime koyamadım jelatini çıktığından. Cilt bakım ürünlerini post yapacağım o zaman onu da koyarım muhtemelen.
Fiyatı 27.90 TL.


Avon'dan aldıklarımsa;

Le Petit Marseillais duş jelim bitmek üzereydi ve aslında aklımda Le Petit'in diğer çeşitlerini almak vardı ama Avon siparişlerimle bu duş jeli hediye geldi. 
Kiraz çiçekli 200 ml duş jelinin K9'daki fiyatı 6.95 TL.


Pucca, itsmeduyguxo ve tugbatunckaya gibi ünlü bloggerların İnstagram'da tanıttıkları Avon'un yeni çıkardığı Be Fun, Be Daring ve Be Romantic isimli bu parfümler olay oldu. Almamak olmazdı.
Be Romantic EDT'yi denemek istedim ben de. 
Fiyatı 16.95 TL.

Pure Beauty CC kremim bitmek üzereydi. Avondan Calming Effects adlı aşağıdaki fondöteni aldım. Her zaman İvory tonunu alırdım bu sefer Nude tonunu aldım. Daha iyi kapatsın diye.
Fiyatı 18.50 TL.

Super extend EXTREME maskara.
5 TL.
Fırsat köşesinde görüp fiyatı için aldım haha.


Sırasıyla; Gece uygulanan yenileyici ayak kremi,
Serinletici ayak spreyi ve Pürüzsüzleştirici peeling.
3'ü bir önceki katalogta 15 TL'di.


Aloe Vera'lı yumuşatıcı el kremi.
4.95 TL.


H&M'den bu şirin ojeleri aldım. 
I do ve Nude renkli bu ojelerin tanesi 1 TL'di.
İnanamadım ama doğruymuş.


Ve son olarak Migros'tan Cafe Crown bardak hediyeli ıce latte.
Fiyatı 7.50 TL'di.


Son zamanlarda yaptığım alışveriş böyleydi. 
Umarım okumaktan keyif almışsınızdır.

Hoşçakalın...


6 yorum:

  1. Hepsi de cok hos gule gule kullan :) Yves Rocher onarici sampuani merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, onun postunu yapmıştım sanırım. Bir bakarım yapmadıysam yazarım onu da :)

      Sil
  2. Yves Rocher'in bu şampuanı bir harika. :)

    YanıtlaSil
  3. Dolu dolu bir post olmuş Harika!! Ben özellikle Nude renkli ojeye bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, evet H&M'den beraber almıştık :*

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.