Translate

9 Kasım 2014 Pazar

TEŞEKKÜRLER NIVEA! :)

Öncelikle çok geç bir teşekkür oldu. Neredeyse 2 ay önce gelen bu hediyeyi bilgisayarımın bozuk olması nedeniyle paylaşamamıştım. Hazır bilgisayara kavuşmuşken artık yayınlayayım dedim.


Böyle pratik ve farklı ürünleri denemeyi, kullanmayı çok seviyorum. 
Bir pratik ve farklı ürün de Nivea'nın duşta vücut kremleri.


Duşunuzu aldıktan sonra banyodan çıkmadan önce ıslak cildinize sürün ve 1 dakika bekledikten sonra durulanıp kurulanın. 

Normalde vücut losyonu, vücut kremi kullanmazdım. Çünkü üşenirdim. 
Hele ki kışın, 
Ama bu duşta vücut kremleri tam biz üşengeçler, zamanı olmayanlar yada kışın üşümemek için vücut kremi kullanamayanlar için :))


Badem yağı,Kakao yağı, Bal ve deniz minarelleriyle birlikte tam 4 çeşidi bulunmakta. Benim kokusunu en sevdiğim Badem yağı oldu. Şu anda ise ballısını kullanmaktayım. Çok çok memnunum ve şiddetle öneririm kızlar.


Çilekli duş jelimin ardından kakaolu duşta vücut kremimi sürüp waffle olacak olsam da çok sevdim ben bunları :D
Tekrar Teşekkürler Nivea.


Siz de denediniz mi bu ürünleri?

2 yorum:

  1. Nivea'nın duşta vücut kremlerini severek kullanıyorum pratik bir ürün olması benim için en büyük avantajı :)
    Blogunu takibe aldım ben de bloguma beklerim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım, teşekkürler ben de geliyorum hemen bloguna ;)

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.