Translate

29 Aralık 2013 Pazar

MİM #9 2013'ten Neler Öğrendim?


Severek takip ettiğim Leopar Delisi blogunun sahibi Gizem Gider beni mimlemiş. Çok teşekkür ediyorum ona ve hemen başlıyorum 2013'ten neler öğrendiğime :)
  • Bu yıl bunu çok iyi anladım ki kim ne derse desin, benim için doğruysa o şeyi  yapmam gerektiğini,
  • Yapmadığım için pişmanlık duymaktansa o şeyi yapıp sonuçlarına katlanmamın daha cazip olduğunu,
  • Hiçbir şey için geç olmadığını,
  • Güzel arkadaşlıkların sanal ortamda da kurulabileceğini (İyi ki varsınız.)
  • Blogumu çok sevdiğimi,
  • Daha fazla uyumam gerektiğini yoksa Bülent Ersoy gibi bayıabileceğimi ,
  • Sürekli ertelediğim Cildiye'ye artık 2014'te gitmem gerektiğini,
  • Testlerime daha fazla zaman ayırmam gerektiğini,
  • Ne olursa olsun bizi terketmeyecek hep yanımızda olacak kişinin bir tek annemiz olduğunu ( Allah başımızdan eksik etmesin onları) öğrendim.

Tabii daha birçok şey var ama şu an için aklıma gelenler bunlar.

2014 hepimiz için uğurlu bir yıl olur inşallah.Şimdiden MUTLU YILLAR HERKESE :)

Benim mimlediklerim ise;
ve aramıza yeni katılan arkadaşım Fotoğraf Delisi

4 yorum:

  1. Kesinlikle Allah annemizi başımızdan eksik etmesin.
    Bende sana teşekkür ederim tatlım cevapladığın için. Zevkle okudum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Rica ederim asıl ben teşekkür ederim mimlediğin için :)

      Sil
  2. 2013 gerçekten çok şey öğretti.. Teşekkürler canım yeniden en kısa zamanda cevaplayacağım :) :*

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.