Translate

12 Eylül 2013 Perşembe

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü


Merhabalar.
Watsons'tan aldığım ve 29 Ağustos'dan bu yana kullanmakta olduğum bu üründen bahsedeceğim bugün size.
Ürünün iki çeşidi mevcut.
Kuru/ Hassas Ciltler için ve Normal/ Karma Ciltler için. Ben kendi cilt tipime uygun olarak Normal/ karma Ciltler için olanını seçtim.
Kuru/ Hassas ciltler için olanının Yatıştırıcı benim aldığımın ise canlandırıcı bir etkisi bulunmakta.


İçerisinde ise E vitamini ve Hydra IQ bulunmaktaymış.
Nedir bu Hydra IQ?
Nem oranın diğer ürünlere göre daha fazla olması.


Şimdi gelelim benim gözlemlerime;


Diğer ürünler gibi kıvamı jel olup, yüzünüze masaj yaptıkça köpüren bir ürün değil.
Bu tam aksine sıktığınızda elinize marshmallow kıvamında köpük geliyor. Bu yüzden yüzünüz nemli olmasa da uygulayabiliyorsunuz.
Ürünün arkasında güzel kokusu olduğundan bahsetmiş ama ben kokusunu pek beğenmedim.

İlk aldığım zamanlarda her gün sabah akşam uyguluyordum . Bir gün duştan çıkmadan önce uygulayayım dedim ve artık hep duştan çıkmadan önce uyguluyorum .

Çok ahım şahım bir ürün değil etkisini ancak benim gibi duştan çıkmadan önce uygularsanız görebiliyorsunuz. Bu yüzden eğer benim gibi uygulayacaksanız öneririm.

Bu ürünü siz de kullandınız mı, sizin görüşleriniz neler?

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Yeni bir postta görüşmek dileğiyle.
Sevgiler...

10 yorum:

  1. Dıştan görünümü çok tatlı köpüşlü köpüşlü :) Bende kullanmak istiyorum canım fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons'tan 12,90'a aldım canım. Evet marshmallow gibi duruyor :)

      Sil
  2. Merak etmiştim özellikle pembiş rengi hoşuma gitmişti :) ama loreal den yana kullandım gene tercihimi,güle güle köpürt canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe rengi benim de hoşuma gitti ama maalesef ki cilt tipime uygun olan maviyi seçmek zorundaydım, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Mimlemdin canım :) bir göz at :)

    http://smyrnarybeauty.blogspot.com/2013/09/mimlemdimm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür edrim canım, hemen bakıyorumm çok mutlu oldum :))

      Sil
  4. Body shop ın tea tree serisinden bir köpük kullanıp memnun kalmıştım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu denemedim canım , madem memnun kaldın denenmeli o halde :)

      Sil
  5. banyo yaptıktan sonra uygulayıp sonra yıkayıp mı çıkıyorsunuz ben orayı pek fazla anlayamadım bende de var nasıl kullanacağımı bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben kullandığımda aynı nivea duşta vücut kremleri gibi kullanmıştım. Duştan çıkmadan önce. Öyle daha bir etkisi olmuştu ürünün ama ben bir daha almadım bu ürünü. Çünkü ben yüz temizleme ürünlerinde ferahlık hissini seviyorum, bunda yoktu. Dediğim gibi kullanırsan bir nebze olsun etkisini görürsün bence :)

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.